Monday 16 May 2011

~Seorang Budak dan Seekor Hantu~

Hehehe..agak2 ape yg korg fikir bile tgk tajuk nie? Seram atau Lawak? Kat sini ~ZS~ nk tunjukkan apabila budak sekolah rendah menulis karangan yg membuatkan cikgunye naik angin..hehe...

"Pada malam itu, ibu bapa saya tiada di rumah. Saya tinggal di rumah seorg diri. Saya berasa sangat takut.


Tiba-tiba, saya mendengar suara orang mengetuk pintu. Saya sangat takut. Saya pun membuka pintu. Tiba-tiba saya terlihat seekor hantu. Hantu itu memandang saya. Saya sangat takut, lalu menutup pintu.


Selepas itu pintu saya diketuk lagi. Saya lagi takut. Saya pergi buka pintu. Hantu tadi masih ada disitu. Hantu itu memandang saya. Saya sangat takut, lalu menutup pintu.


Selepas itu pintu saya diketuk lagi. Saya sangat takut, lalu saya pergi buka pintu. Hantu itu sangat takut. Saya pun menutup pintu. Kerana saya sangat takut. 


Selepas itu ibu dan bapa saya balik. Hantu itu sudah tiada. Saya sangat gembira. Ibu saya memeluk saya. Dia sangat gembira"

hahaha...imaginasi melampau..hantu pon boleh takut ngnh budak tue...hehe
kat bawah nie karangan asal budak tue sebelum ~ZS~ membetulkan segala ejaan yg slh..




mesti pening kepala cikgu tue..kih3..

1 comment:

  1. Tak tau nak ketawa ke nak kesian. Lebih kepada kesian sebenarnya. klik untuk bacaentry terbaru saya

    ReplyDelete